Do good things, and good things happen to you.

Felújítás csoda a Kolosy téren

2009/10/21. - írta: Horváth Oszkár

1999-2002 között minden reggel három átszállással a Kolosy tér érintésével jártam dolgozni. Na az például szar volt. Aztán hazafelé legyalogoltam Lajos utcába, jobbra fordultam egy megsötétedett téglákból álló régi épületnél, és előtte bevártam a 86-os buszt.

Ma mintaszerű türelemmel, úrvezetőként haladok ki Óbudára, balra nézek, és

A MEGSÖTÉTEDETT TÉGLAÉPÜLET VILÁGÍT A TISZTASÁGTÓL.

Elég szépen felhozták. Mellette egy rá hasonlítani próbálú újépítésű szárny, gondolom alatta garázzsal. "Kiadó irodák" felirat, akár 12 Eur/négyzetméter. Per hó. Annyim van! Kiveszek egy négyzetmétert :) Arra elfér például egy hűtő. Jó lesz valakinek ott dolgozni, de még jobb elmenni mellette. Az ingyen van. Tök jó.

Címkék: város épület
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr541467323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tronguy 2009.10.23. 23:15:18

off:
Szerintem nagyon kellenek az ilyen blogok (pl. csakaszepre, szimpatikus magyarok), és szeretem is őket. Ezt is szeretem :). Kedvencek közé bekerült, várom az új bejegyzéseket.

on: egyébként az utóbbi években sokszor volt dolgom a Kolosy térnél, és nagyjából láttam a folyamatot ahogy elkészült, és nagyon megvagyok elégedve.

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2009.10.24. 18:53:51

@tronguy: köszönöm a kommentelést, még elsőzhettél is volna... nagyon tetszik nekem is a Szimpatikus magyarok, és tanakodtam, hogy kell-e nekem az, hogy leírom a saját hülyeségemet, miközben van, ahol leírja bárki. Rengeteg blogom volt, de olyan még nem, ami saját magamnak szólna. Úgyhogy úgy döntöttem, menjen, és talán annak is van üzenete, hogy egy embertől is származhat annyi apró megtapsolnivaló jelentéktelen pozitív hülyeség, amit máshol esetleg úgy kell csapatostul összelapátolni.
süti beállítások módosítása