Do good things, and good things happen to you.

Telefonos értékesítő

2009/11/19. - írta: Horváth Oszkár

Polisor László óta igazoltnak tartom, hogy a hideghívásokat végző telefonos értékesítőkkel nem bánok valami finoman. Pláne, amikor egy nap már másodszor, harmadszor hívnak, dilettáns tőzsdei ajánlattal, barátkozó jópofáskodó hangnemben, vagy éppen szánalmas színészi képességekkel papírról olvasva a nekem szánt mondanivalót. Tudni kell, hogy pl. piackutatás esetén még mindig a telefonos körkérdés a legcélravezetőbb, leggyorsabb, és minden harmadik ember válaszol. Na de a másik kettő... általában a piackutatókat amúgy sem hajtom el, mivel érdekel maga a kutatás, a kérdézés módszere, a kérdések felépítése, mindig végighallgatom. Egyszer még egy pókertanfolyamot is nyertem, pedig sose nyerek semmit :)

EGY MAGÁNNYUGDÍJPÉNZTÁR HÍVOTT, ÉS NEM KÜLDTEM EL A PICSÁBA.

És a csoda az, hogy jókor. 6 év után úgy döntöttem, munkahelyet váltok. Az egyik cégemből átjelentkezem a másikba :) (Képzeljétek, felvettem magamat!) Éppen amikor kitöltöttem a papírokat, akkor hívtak. Ha már ennyire ráérzett, hogy mikor hívjon ilyennel, és amúgy is egy évekkel ezelőtti értetlenség és oda nem figyelés miatt az ING-vel már a tököm tele volt, úgy döntöttem, váltok. És miért ne arra, aki amúgy is az első háromban van eredményei alapján, és a karma lökdöste elé a számomat. Legyen egy jó napja. Ma itt volt az értékesítő, aláírtam, hajrá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr921581173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása