Do good things, and good things happen to you.

A Vígszínházban

2010/01/31. - írta: Horváth Oszkár

Annyira szeretem, hogy van néhány ember a világon, akiknek ki tudok találni ajándékot. Akik azt hiszik, hogy figyelmes vagyok, közben ennél jóval egyszerűbb a helyzet: szeretem őket. Így jött az ötlet, hogy legyünk gyerekek egy napra, és még karácsony környékén, amikor a tévében volt az Én, Pán Péter, elhatároztam, hogy megnézem végre az eredeti darabot, mert nyilván nem a Hook az igazi sztori, Robin Williamsszel. Rákerestem, és nagyon megörültem, hogy a Vígszínházban van belőle előadás, mert évekig volt bérletünk. A vásárláskor szembesültem vele, hogy a kezdés délután 3 óra. Gondolom, világos, hogy

GYERMEKELŐADÁST NÉZTÜNK.

Szenzációs volt. Az egész történet tele van szeretettel, a színpadon időnként feltűnt egy igazi kutya, mindenhol gyerekhadak ültek egy-egy szülővel vagy óvónénivel, csak mi voltunk ketten nagy laklik a Vidámsággal, és tök jó volt. Sose nőjünk fel :) Sose nőjetek fel!

Címkék: színház szív
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr391757630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása