Do good things, and good things happen to you.

Hanyas vagyok én disznó

2011/07/21. - írta: Horváth Oszkár

A T-csoport ügyfélszolgálatánál én is tapasztaltam, amit a Kocka blog becsülendően dokumentált a napokban. Egyébként is az egyik legkorrektebb ügyfélszolgálat, és a szolgáltatásaik mellé a legjobban átgondolt hozzáadott szolgáltatásokat nyújtó cég. Mióta T-Home IPTV felhasználó vagyok, emberesen riszpektelem a munkájukat.

Az újdonság: nem bújkálunk, nem félünk az ügyféltől, nem csinálunk úgy, mint az azonosítószám nélküli rendőr. A telefonos beszélgetés után SMS érkezik az ügyfélszolgálattól:

Kedves Ügyfelünk! Köszönjük hívását, bízunk benne, hogy segítségére lehettünk és elégedett volt ügyfélszolgálatos kollégánk, K_______ Ildikó munkájával. // Üdvözlettel: Magyar Telekom

Ezt nevezem.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr143085405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PennyLane_ (törölt) 2011.07.22. 11:09:44

Tök jó, hogy így gondolod, mert én alig várom, h lejárjon a hűségidőm és úgy le fogom mondani az Ip tv-ém és a netem....

Egyáltalán nem vagyok megelégedve velük, az ügyfélszolgálatosok jó fejek, kedvesek, de az, hogy hónapokig kell velük telefonálni és levelezni, hogy bebizonyítsam semmiféle dekódert nem rontottam el és, hogy már bekötötték a netem 4 éve és nem kell még háromszor bekötni, mert állandóan hívnak ezért és mert két külön szerződésem volt, két külön helyen (wtf?), akkor azt mondom, hogy bár az ügyfélszolgálat nagy kedves, de a többi nem jó.
süti beállítások módosítása