Do good things, and good things happen to you.

Átrendezés 1: délután

2012/02/10. - írta: Horváth Oszkár

Valamikor december közepén úgy éreztem, nem oké valami, úgyhogy kicsit átrendeztem az időbeosztásomat. Most lesz 9 éve, hogy önállóan, magamnak dolgozom, voltak érdekes idők. Volt, amikor otthon ültem, megcsináltam 3 munkát egy hónapban, akár utolsó pillanatban is ráértem, mert úgyis mindig minden sikerül. Amikor meg nem volt több munka, akkor néztem a tévét, filmeket, a pénz bőven elég volt, sok ügyem nem volt.

Mostanra bőven elköltöttem az összes időmet, mégis igyekszem többet kihozni, hogy legyen társasági élet, üzleti, legyen valamennyi alkotás, és kikapcsolódás. Szórakozni nem is nagyon szeretek, a kikapcsolódás ugyanaz a funkció.

ÚJRA SZABADOK A DÉLUTÁNJAIM.

Egyszerűen úgy döntöttem, hogy munkaidőben dolgozom: a másik vállalkozásomra szánt heti kb. 16 órát letudom heti max két nap, akkor amikor mások dolgoznak. És nem megyek be az irodába, és kiderült szépen lassan, hogy a kutyának nem hiányzom. Fél szemem ott van, 1-2 dolgot elintézek ha telefonon szólnak, de most azért csak kiderült, hogy nem muszáj túlórában csinálnom a másik céget.

Annyira jó, hogy maradnak szabad délutánjaim. Egy se volt. Konkrétan vagy pihentem hétvégén, vagy nem, de hétköznap minden nap éjfél után értem haza. Nagyon kellett ez, mert magamon kívül másnak is egyre több időt kell szorítsak, és nagyon valószínű, hogy ez a valaki más sem munkaidőben lesz rám kíváncsi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr104287377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása