Do good things, and good things happen to you.

Zenét írtam pénzért

2012/02/15. - írta: Horváth Oszkár

Na ez valami olyan elégtétel egy 20 éves pályafutás állapotjelentésében, ami ritkán adódik, ha az ember amúgy nem művészettel foglalkozik. Pláne, hogy a zenei arcolat és a hangokkal való kommunikáció a reklámban a szakdolgozatom témája, több tízezer tételt hallgattam végig, 20 éve zenét írok, néha némi félig szakértésért fizetnek valamit, de mégsem ez az életem, vagy a munkám. 2001 körül kerestem pénzt zenéléssel, de soha nem azzal a részével, amit élveztem.

Most elég kreatívan kellett egy szervezetnek digitális prezentációs anyagokat kidolgozni, volt benne kép, szöveg, hang, videó, mindenféle, és miután rengeteg interjú készült, javasoltam egy zenei arculatot, egy eleje- és vége szignált, és végül a videókhoz és a multimédia prezentációkhoz a szignált kibővítettem egy 2 perces háttérzenévé.

NEM KELLETT MEGERŐSZAKOLNOM MAGAM, SZERENCSÉS VAGYOK.

Azt hiszem, a munka zenére jutó részéből veszek még egy hangszert. Így illik.

Címkék: zene munka alkotás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr684287385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása