Do good things, and good things happen to you.

Mit várok 2010-től

2010/01/01. - írta: Horváth Oszkár

A srácokkal, akikkel a B-oldalt írjuk (Interstellar Overdrive és Rálf atya) összeírtuk - főleg zene, blogolás és hobbi szempontból -, hogy mit várunk 2010-től. Nem is gondoltam, hogy ilyen jó ötlet ezt leírni. Ezek most ilyen napok. A születésnapomat szoktam újévként megülni, nem a december végét és január elejét, de most valahogy ilyen tematika költözött ezekre a napjaimra.

Azt nem tudom eldönteni, hogy a munkám miért szerepel kis súllyal a 2010-es elvárásaimban: azért, mert ez egy blog, és úgysem tudja senki, mivel foglalkozom, vagy mert nem annyira fontos a munka, mint bármi más az életben, vagy mert azt nagyobb lelkesedés (ifjonti hév, vagy olyan jó ez a szó: enthusiasm) hajt benne annál, mintsem hogy elvárásokat osszak meg, mert még a végén alulskálázom az év lehetőségeit. Szintén felmerül a kérdés, hogy a magánéletem, és ami abban igazán fontos, azért nincs-e ott, mert nem őszinte, ha kimondom, hogy megterveztem? Vagy elijesztem azt, akire építek, vagy bármilyen valószínűtlen, van valami, amit még én is tisztelek, és annyira intimnek tartok, hogy nem osztom meg mindenkivel?

Bármi is legyen a helyzet ezekkel, jó jel, hogy 2010-től apróságokat várok ÉS

EGY PISZTÁCIÁT A TETEJÉRE.

Jó egy ilyen listával indítani az évet »

Címkék: blogok jövő lista
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr681637376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása