Do good things, and good things happen to you.

DJ Nosferato vagy DJ Camilo? :))

2010/06/06. - írta: Horváth Oszkár

Tegnap marha jó dolog történt:

ÚJRA ZENÉT KEVERTEM.

2000 és 2002 között mindenféle DJ cuccokat vásároltam, és főleg house és funky számokat kevergettem. Tök jó mókat volt, de miután ez is olyan elfoglaltság, amiben a sikerhez olyan emberekkel is jóban kell lenni, akikre nem volnék büszke, nem erőltettem. Meg 2002-ben teljesen elfordultam a zenétől, az egyik nagy lemezkiadó cég stúdiójában láttam utoljára azokat, akikkel együtt zenéltem, elég volt.

De 2008 óta jövök vissza, azóta összeraktam a zeneszerzéshez is a felszerelést, és közben vásároltam DJ-zéshez is 1-2 dolgot. De időm persze nincs. Na tegnap eljutottam odáig, hogy összeraktam kb. 60 zenét, amiről azt gondolom, most megfelel nekem, belőttem a szoftvert, amit lassan 2 hónapja vettem emiatt, és megnéztem, mi a helyzet. Több mint egy órát tekergettem, teljesen más érzés, mint régen volt. Mások a zenék is. Azt nem tudom, hogy milyen néven tegyem mindezt, mert nyilván majd töltök fel a netre belőle, de remélem, őszig egy héten egyszer lesz erre is időm, régen 5-600 zene volt nálam, szeretnék új, ismeretlen zenéket hallgatni és összeválogatni belőle két különböző stílusra valót. Annak idején ezt szerettem. Asszem, nosferato most már blogger marad, és camilo fog DJ-skedni helyette :) Úgy vagyok ezekkel a beceneveimmel, mint valami drámaíró a szereplőivel, kicsit skizoid, de nem lehet azonos brand alatt elsütni ennyi mindent, a kutya nem hiszi el.

Ez is része annak, hogy megy le rólam a stressz. Azt hittem, hogy június 18. este lesz a kulcs dátum, akkor van vége egy nagy melónak, és gondoltam, majd egyszerre leomlik rólam a para, mint ahogy minden évben szokott. De nem. Most folyamatosan szabadulok fel, és ezek szerint ez a folyamat közel 3 hétig fog tartani, de lehet, hogy 4-5. Tantrikus :)) De komolyan, bazi jó, hogy 3-4 naponta rájövök, hogy megint van pár órám magamra, és visszakapom a szabadidőmet.

Ebből rendszert fogok csinálni, és most hivatalosan is bejelentem: idén nyáron úgy veszem ki a szabadságomat másfél-két hónapon át, hogy hétfőtől szerdáig meló, csütörtök-péntek off. Apám csinálta azt úgy 10 éve, hogy nyáron zsinórban minden péntekjét kivette, és sokkal több kijött belőle, mint az a hét, amit nem azért veszel ki, mert utazol, hanem csak mert van még szabid. Dörzsölöm a tenyeremet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr742060312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma665 2010.06.07. 10:46:38

Fúú már 18-án végzel??? Akkor remélem lenézel szombaton Tatára, napközben Cocoonban henyélő, sörsátorban toronyépítő, este Belga + Kerozin :)))

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2010.06.07. 13:59:00

Áááá, éjszaka közepén végzek. Max. vasárnapi leves a Cocoonban, de sztem leginkább otthon fogok fetrengeni mexikói kajával bekenve, felravatalozva.
süti beállítások módosítása