Do good things, and good things happen to you.

Zizegek

2010/04/15. - írta: Horváth Oszkár

Létrehoztam az elmúlt 1 héten kb. 6 facebook rajongói oldalt (emotions, bedia, dvdpartner, helyesírás), pár twittert (oszkarsag, emotions, bedia, dvdpartner), és még a Tumblrre is regisztráltam, pedig megígértem, hogy kibírom nélküle :) De csuriban voltam... emellett néhány "kollégával" tegnap meghívást kaptunk egy online fókuszcsoportba, és ott is részben erről megy az okoskodás, szórakoztat. Zümm.

És kitaláltam, hogy nem formázom agyon a pozi blogot, egyszerűen csak posztolok. Ugyanis emiatt vannak vázlatban a februári-márciusi dolgok. Majd összesöprök annak a két hónapnak a környékén is, és utólag kiteszek mindent. Nem fogom titkolni, hogy minek örültem :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr41925227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása