Do good things, and good things happen to you.

Pozitív élmények a negatív napon

2011/01/20. - írta: Horváth Oszkár

Ma már a sokadik embertől hallom, hogy rossz napja van. Rosszul kelt, a lakótársa, az élettársa, a családja, a lelki állapota okozott zűrt, vagy frontérzékeny, vagy a munkában az eddig fal mögött bujkáló szarok ömlöttek ki. Ki kell jelentenem:

MA NEGATÍV NAP VAN.

De nem nekem. Én a csúcsforgalomban, az elárasztott rakpart miatti megőrült városban néztem türelmetlenül a csámborgó gyalogosokat, a 2 napja szervizben lévő laptopomért bementem, és csak a fele készült el annak, amit kértem, úgyhogy továbbra is egy "büntigépen" kell próbálkoznom megélni, mások helyett kellett kétszer bocsánatot kérnem, eddig ez a mai nap egyenlege.

De ezen javít, hogy friss túrógombócot ettem ebédre, és javít az is, hogy reggel

BEMENTEM AZ OKMÁNYIRODÁBA.

Ferencváros. Nagyon érett már a látogatásom, ugyanis a személyim sok buli után félbe van szakadva teljesen, kivéve 5mm-en, na az tartja össze. A jogosítványom február 16-án lejár, és szintén elég leveles szerkezetű, talán pogácsát lehetne belőle csinálni, vagy rétest. És ezeknél is fontosabb, hogy biometrikus útlevélre van szükségem, mert ugyan az előző nem járt le, de márciusban olyan helyre utazom, ahová ez kell.

Mind az információ, mind a kiszolgáló ablak mindent tudott, amit tudnom kellett. A sorszámhúzás után még volt időm átmenni a szomszéd postára, és 3-ból 2-t, konkrétan az útlevelet és a személyit bruttó 20 perc alatt intéztem el. Sőt, mindkettő 2 hét múlva készen lesz. Drága sem volt éppen. Emlékszem, hogy jártam már itt jópár éve, amikor a személyit cseréltem, és akkor is flottul ment minden. Az okmányiroda az a rossz reputációjú, vagy szerencsétlen nevű hely (ugye bármi, ami hivatalra végződik, vagy irodára, már gyanús), olyan, mint a földhivatal, már akkor érzed, hogy nem jó, amikor még oda sem értél.

De ami ma, és előző alkalommal történt az okmányirodában, arra kell engedjen következtetni, hogy igenis vannak dolgok, amik az államigazgatás részeként is JÓL MŰKÖDNEK. Köszönöm az ott dolgozóknak. Nyilván olvassák a blogot... :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr282599958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása