Do good things, and good things happen to you.

Nem tartozom

2011/12/11. - írta: Horváth Oszkár

2003-ban elkezdtem vállalkozni. Sok fogalmam nem volt. Meg merem kockáztatni, hogy most se sokkal több van. Több mint 5 éve nem érdekel már az a vállalkozás, persze megvan még, de régóta nem számít semmit. Amikor utoljára érdekelt, akkor éppen be akarta perelni a volt munkahelyem olyasmiért, amihez semmi közöm, emiatt ki kellett rúgnom egy alkalmazottamat elég csúnyán. Hónapokig idegeskedhettem helyette. Azt gondoltam, céget építeni is olyan könnyű, mint bejárni dolgozni, meghallgatni mit akar a főnök, és felvenni a fizetést.

Nem az. Ezért maradt egy kis batyu, amit 2-3 évig rúgdostam magam előtt. Most kifizettem a tanulópénzt szó szerint, a most már kettővel ezelőtti vállalkozásom összes adótartozását. 3 éven át minden évben betoltam egy szép összeget, mások ilyenkor lakást vesznek, meg kocsit, elmennek életük nyaralására, én viszont rendet rakok. És eléggé rend is van, remélem, jól döntöttem.

Címkék: munka üzlet
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr884287278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása