Do good things, and good things happen to you.

Klipforgatás

2009/12/20. - írta: Horváth Oszkár

Na ez tényleg vicc osztály, de rengeteg pozitív üzenete van. A lényeg az, hogy zenélek vagy 20 éve, hol többet, hol kevesebbet. A zenekarozás mellett irgalmatlan mennyiségű számot raktam össze 1994 óta számítógépen, egy rész megvan, egy része nincs, a nagy része befejezetlen, de lesz mit hallgatni 20 meg 40 év múlva. Az elmúlt 2 évben újrakezdtem kicsit komolyabban. 110-nél jár a számláló, ennyi zenét kevertem ki két év alatt, a félpercestől a 6 percesig. Ha ez ennyi idő után is örömet okoz, akkor több időt kell rá szánni, és meg kell mutatni másoknak is.

Három különböző néven eltérő zenéket rakok össze, és miután a blogunkkal elindítottuk a B-oldal.tv-t, és elkezdtünk koncertklipeket csinálni, azt találtuk ki, az én egyik számomhoz a szabadidőnkben összerakunk egy rendes klipet. Megvolt a negyedik, utolsó forgatási nap a kliphez.

EZ A LEGTÖBB, AMIT AZ ELMÚLT 15 ÉVBEN A SAJÁT ZENÉMÉRT TETTEM.

Beleértve a fellépéseket, a stúdiózásokat, utazásokat, hangszervásárlást, mindent. Először a külső helyszíneket, utcaképeket csináltuk meg, utolsó nap pedig szereplők, smink, berendezés, reggeltől dekoráltunk, sőt, én építettem egy ágyat létrából meg sörösrekeszekből, kicsit a felfedezésére váró Harrison Fordnak érezhettem magamat. Hosszú nap volt, de innentől már "csak" a vágás és utómunkálatok vannak hátra, és kíváncsian várom, mi lesz belőle. És kíváncsian várom, hogy mit fogok vele kezdeni! Utóbbira várok ötleteket, a B-oldalon fog megjelenni, aztán meglátom, mennyire veszem én komolyan, és mennyire veszik mások komolyan.

UPDATE - ez lett belőle:

 

Címkék: zene én alkotás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr591636945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása