Do good things, and good things happen to you.

Ott szülinapoztam, ahol én akartam

2010/01/29. - írta: Horváth Oszkár

Tavaly nem sült el valami jól a születésnapom előestéje, mert teljesen egyedül voltam egy konferencia miatt Debrecenben. Előnye, hogy tök egyedül nyugodtan össze tudtam írni, mit is gondolok az első 30 évről, aztán két nappal később tök jó hangulatban a barátaimmal megünnepeltük, és még olyan új ismeretségre is szert tettem, aki jelentősen befolyásolja az életemet. Aztán elmentünk és

A BORBÍRÓSÁGON

ettem egy olyan desszertet, aminek egy falatjától 100 kérdés jutott eszembe, olyan finom műalkotás volt, amit az elismert ínyencek percekig kocogtatnak a kiskanállal, és csak csukott szemmel lehet élvezni, különben a szemeden kiszalad az élmény egy része. Na ezt idén megismételtünk, konkrétan a születésnapomon, minden eltérítés nélkül, jól beboroztam mellé, még egy új kedvencet is találtam magamnak a Tiffán Mondivin személyében, és ugyanaz a desszert ugyanolyan jó volt, annyi különbséggel, hogy idén már tudtam, hogy létezik ilyen finom, tavaly pedig szabályosan sokkolt.

Címkék: kaja ünnep
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr601757603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása