Do good things, and good things happen to you.

Elmosolyodtam

2010/03/29. - írta: Horváth Oszkár

Tegnap óta háromszor szakadt meg a szívem, egyszer 1 körül, egyszer este 8-kor, egyszer reggel 7-kor nem találtam a kapaszkodókat, kifelé égetett a bőröm, zsibbadt a lábam, nem kaptam levegőt, és nem tudtam megszólalni. Kicsit kibasztam magammal, sikerült megtalálnom azt, akivel ugyanúgy észrevesszük az élet szépségeit, de nem velem akarja észrevenni...

MA 13:57-KOR ELMOSOLYODTAM

azon, hogy a múlt vasárnap összeírt zenémet már sokadszor teszem be, és milyen jó, hogy kéznél van, ha elkezdem dúdolni, nem idegeskedek, hogy "úúú, mi is ez a szám," hanem csak nyomok egy playt. Nem nagy dolog, de ma ezen tudtam először nevetni.

Kurva gyors felépülést kívánok magamnak,
szeretettel:
én.

Címkék: zene szerelem
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr481877186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma665 2010.03.29. 16:43:29

Fel a fejjel haver!

raoul_duke 2010.03.29. 16:59:18

Hajjajj.

Az mondjuk jó, hogy ezt a POZIra írtad.

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.29. 18:19:26

Olvassátok a blogomat? Kösz :))) Először Oszkárságra küldtem ki véletlenül. Mondjuk nem vagyok ma ügyes. De érthető okoktból úgy dolgozom, mint a kisangyal (buta de szorgalmas napot tartok?).
süti beállítások módosítása