Do good things, and good things happen to you.

Vége az utolsó félévnek

2010/04/24. - írta: Horváth Oszkár

Ennek nincs nagy jelentősége, hiszen különböző vizsgák, szakdolgozat, sőt, még egy - eddigi munkatapasztalatom alapján nem túl sok kihívást rejtegető - gyakorlati félév hátra van. Utóbbin azért így 31 évesen elmosolyodom, de a lényeg, hogy ma volt az utolsó órarend szerinti órám a Corvinuson, kész, vége. Több akkor lesz, ha beiratkozom mesterképzésre. Arról meg még egyelőre nem győztek meg, hogy miért is kéne bejárnom rá, pláne kifizetnem.

A pozitív ebben a dologban az, hogy az elmúlt 12 évben 2x jöttem el a BME-ről, egyszer a BMF-ről de kb. tüstént, és valahogy sehogy nem lett nekem szimpatikus a felsőoktatásnak az az oldala. Azt hittem, mérnöknek születtem, de nem. Az is pozitív, hogy nem erőszakoltam meg magamat, és nem lettem az, ami nem akarok lenni.

Ehhez képest a Corvinust az utóbbi 2 évben egyáltalán nem találtam megerőltetőnek. Kifejezetten jól éreztem magam, jobbnál jobb dolgok tanultak, és mára igazából az a legnagyobb problémám, hogy hol és mikor fogok tudni ebből minél többet felhasználni. Mellette a melóban is szépen helyt kellett állni, természetesen kellett tanulni, meg párszor beájultam az ágyba, de ami eddig volt, azt élveztem. Ebben különbözik ez az iskola az eddigiektől. Vagy én különbözöm ebben a korábbi Oszitól.

Címkék: oktatás jövő
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr71948498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása