Do good things, and good things happen to you.

Antal Nimród nem tud leállni

2010/04/28. - írta: Horváth Oszkár

Antal Nimród a Kontroll rendezése után produkált egy amerikai finanszírozású horrort Elhagyott szoba címen, amiben egy színdarabnyi szereplő játszott csak (köztük Kate Beckinsale, Luke Wilson), de szétparáztam magam. Úgy volt jó, ahogy volt. Nemrég láttam a Szállítmányt, parádés szereposztás (Laurence Fishburne, Matt Dillon, Jean Reno), szintén amerikai film az ő rendezésében, a végén a creditsből jöttem csak rá, hogy ez is az övé. Tényleg, ilyen nevek egy magyar produkcióban, egy pillanatig olyan érzésem volt, mint amikor először firtattam, hogy mit keres Varga Miki, Takáts Tamás, Bebe és nemtudomki Speak videoklipjébe. Annyi a különbség, hogy ezek itt jó dolgok! Nem lesz "Nimrod, the Hungarian director" a youtube-on. Országimázs!

Nimród, kurva jól megy!

És most látom, hogy a svarci által klasszikussá tett akció sci-fi legújabb folytatását Predators címen szintén ő rendezi! A hír csak nekem új, hiszen a filmen már az utómunkálatokat végzik, de én hadd örüljek akkor, amikor megtudom. Tehát most. A filmben: Danny Trejo, az alapfigura, és Adrien Brody, aki 1. a zongorista, 2. nem játszott az Illésben, 3. mostanában jöttem rá, hogy 1996-ban ő volt a kissrác a Bulletben Mickey Rourke mellett.

Ma már volt egy olyan élményem, amikor őszintén tudtam más sikerének örülni, de ez még azt is tetézi. Boldog vagyok tőle. Nimród, jól megy!!!!!! Ez nem filmes blog, hanem pozitivitás blog... sokkal nehezebb bekerüni, és a kutya nem olvassa... szóval gratulálok!  :)

Nemtokleállni, nemtokleállni, muszáj a moziba bejááárniiii!

Címkék: film
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr481956958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma665 2010.04.28. 12:03:11

Naszvagyi az SMS együttesben játszott! :)
Egy működő link:
www.tavolazotthontol.hu/naszvagyi.html

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2010.08.18. 10:55:23

Kapcsolódó interjú:
index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/2010/08/18/lenne_helye_a_magyar_filmeseknek_hollywoodban_-_antal_nimrod-interju/

Láttam a Predatorst, szerintem tökoké, de ennyi. A Vacancy viszont amit az interjú szerint sokan fikáztak, konkrétan kurva jó volt, végig feszkó. Igazából azok, akiknek egy horror vagy sci-fi értékelhetetlen, alkalmatlanok arra, hogy a nagyszobájukon kívül bárhol művészetet értékeljenek, mert meg kell látni az értéket abban is, ami amúgy nem tetszene. Mint amikor halat eszem, amit nem szeretek, de megkívánom, mert valaki jól főz. És ez vonatkozik zenére, festészetre, bármire, műfaj alapján soha semmi nem lehet szar. Mert amúgy bármire lehetne mondani, hogy jó, jó, de Chopin jobb.
süti beállítások módosítása