Do good things, and good things happen to you.

Megköszöntem valamit

2010/05/07. - írta: Horváth Oszkár

Ma véletlenül-váratlanul pár órára összekeveredtem valakivel, aki 3 évvel ezelőtt segített megtanulni legalább egy kicsit tanulni. Mindent elsőre megjegyzek, ami érdekel. Ami nem érdekel, azt viszont soha. Ugyanakkor nem is puskázok. Ez nem túl jó kombináció a felsőoktatásban, különösen, ha valami igazán nem érdekel, és ilyen volt a műegyetem, és ilyen volt a műszaki főiskola is. Az, hogy különösebb kudarcélmények nélkül szórakozva végigugráltam a közgázt, vagy azt jelenti, hogy érdekel, vagy belenőttem valamibe, vagy valakinek meg kell köszönjem. Pont azokat a dolgokat segített lenyelni, amiktől nehéznek tűnik egy feladat, gondoltam megéri azt az 1 percet + arcpirító nyalizást, hogy közlöm vele, hogy nekem ez sokat jelent. Úgy tűnt, jól esett nekik, és nincs külön üzenőfala az ilyen visszacsatolásokra. Hm.

Ha ez ilyen jól megy, lehet, hogy meg kéne köszönnöm még egy hajórakomány embernek néhány apróságot.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr771984901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.05.11. 11:09:58

te, ez nem is rossz ötlet.
süti beállítások módosítása