Do good things, and good things happen to you.

Tíz

2010/05/08. - írta: Horváth Oszkár

Minden tíz évben találkozom 10 olyan emberrel, akikről tudom, hogy mielőtt meghalok, és végig kell gondoljam, kiket ismertem, és kiket ismertem túl jól, és kiket nem ismertem eléggé, ők eszembe fognak jutni. Van, akivel többet ki lehetett volna hozni, van, akivel már csak ismételjük magunkat, de úgy is jó. Olyan is van, akit már 15 éve nem láttam, és tudom, hogy nem is fogok, de bánom, és 50 év múlva is elsőként fog az eszembe jutni. Vagy akit 3 nap múlva fogok látni, pedig minek :) Vagy akit 3 hete nem láttam, és hiányzik.

Van, akiről 10 vagy 20 év távlatában láttam be, hogy mégsem olyan fontos. Vagy hogy mégis az. Vagy 30... de minden 10 évben van nagyjából tíz ilyen ember.

És hogy mi ebben a pozitív? Hogy egyre inkább felismerem, kik azok.
És aki ugyanezt gondolja rólam, azzal nem szeretném elbaszni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr581984890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása