Do good things, and good things happen to you.

Füvesítenek

2010/05/10. - írta: Horváth Oszkár

Reggel szépen átfordultam negatívból pozitívba. 6-kor felkeltem, kiküldtem 1070 darab hírlevelet, közben 8-an felhívtak, majd lépten-nyomon kontaktáltam mindenkivel az utcán. Amikor 10 körül az Attila úton mentem, már kicsit feszült voltam, és megfordult a fejemben, hogy kiordítok a borait gollamként szorongató, zebrán beszart gatyában áttotyogó csövesnek, hogy DOLGOZZÁL!!!!, de megkíméltem. 5 másodperc múlva balra nézek, és piros-fehér szalaggal lekerítve a Horváth kert nagy része. Alatta friss föld. Elmosolyodtam, új fű lesz, gondolom szép zöld, ezek tök jó dolgok. Eleve, akik a szarunkat szedik fel mögöttünk, meg a szemetelő büdös gyökerek autóból kidobált strandlabda méretű papírszemeteitől megtisztítják az utakat, és öntözik a betonrengeteg közepén a virágokat, amiktől elvileg - és lám, gyakorlatilag is - jobban érezzük magunkat, köszönetet érdemelnek. De undorító, hogy az út jobb oldalán egy tenyérbemászó ingyenélő van, a bal oldalán meg olyanok dolgonak szinte ingyen, akik munkáját több százezren élvezzük... nem tudom, hogy az jobb volna-e, ha mindenki a kettő között langyoskodna, jó, hogy vannak, akik dolgoznak 30-40 fokban is. Nem gondolkodom rajta tovább, lesz friss fű a rólam is elnevezett kertben az Attila út mellett, ennek örülök, a csöves meg azzal együtt, aki 5 perccel később behajtott a töküres parkolóhelyre, ami ingyen van, le van szarva.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr981991056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása