Do good things, and good things happen to you.

Tizedik tatások, szopni fogtok

2010/06/19. - írta: Horváth Oszkár

Miután tegnap sikeresen taccsra melóztam magam, és az APEH küldött pénzt ajándékba, mert RENDI, ma lenézek Tatára a Közgáz Évzáró Fesztiválra. 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2010. Ez így tíz, meg is van. Korom (31) alapján semmi keresnivalóm ott, de ha egyszerűen hívogat... :) Persze már 1 előtt lefekszem, és két éve a szomszéd panzióban lakunk inkább a hardcore házazás helyett, de azért még tudjuk, hol vagyunk.

Minden évben segít kicsit emlékezni 5 évvel ezelőttre, 10 évvel ezelőttre, teljesen más időkre. 2007-ben már majdnem vége lett, akkor nagyon úgy jöttem el, hogy ez az utolsó alkalom. Valahogy gyászomat a barátnőm nem osztotta, úgyhogy kénytelen voltam 2 év után megszabadulni tőle. Csak hogy érezzétek, hogy Tata fontos. Ereje van.

Többször volt olyan, hogy szombaton leléptem munka ügyben, aztán estére újra ott voltam. Idén a meló miatt frankón azt hittem, hogy az orromat sem fogom tudni bedugni. Nem úgy lett. Örülök.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr252102022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása