Do good things, and good things happen to you.

Körútzaj

2010/07/05. - írta: Horváth Oszkár

Néha szeretem, néha nem. Többször igen. De most nagyon jó. Dunaújvárosban voltam próbálni, hazafelé megálltam lemosni a 913 darab rovartetemet a százhalombattai MOL kútnál, ott éreztem az aszfalton felszáradó esőt. A 80-as évek legtökéletesebb zenéit hallgattam hazáig, aztán itthon lekapcsoltam minden villanyt, nagyra nyitottam a körútra néző ablakot, és a közvilágítás fényében megtekintem elektronikus levelezésemet :) Amíg egy ordenáré hangos motoros nem jön, addig a város zaja nekem zene.

Címkék: zene város
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr152132048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása