Do good things, and good things happen to you.

Hideg

2010/07/24. - írta: Horváth Oszkár

Két hete nem alszom a körúton. Olyanokat csináltam, hogy délután 6-kor lefeküdtem, éjfélig aludtam, aztán 4-ig nem, és 4-től 6-7-ig megint igen. Ezt a nyarat vártuk, igaz? Szerencsére bizonyos szakaszait jó helyen töltöttem a kánikulának.

Pénteken viszont bukórepülésbe fordult a hőmérséklet, ami egybeesett azzal, hogy lehúztam a telekre. Mindig elalszom a nyakam, mindig felébredek kétszer, de úgy kialszom magamat a jó levegőn, nyitott ablaknál TÖK KUSSBAN, amivel 1 hónapot pótlok be.

Hidegben aludni jó. Még ha másnap az ebéd(!)vendégek 9:30-kor érkeznek is :)) Ebben két jó dolog van: (1) őket is rég láttam, (2) hát... tuti nem késnek sehonnan! Minden úgy jó, ahogy van. Szólok, ha nem úgy lesz jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr422186732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása