Do good things, and good things happen to you.

Töröltem 50 domaint

2010/09/13. - írta: Horváth Oszkár

Mindig foglalkoztatott a webszemét, hogy mi lesz azzal a tartalommal, amihez már nem nyúl senki. Nem 5 perce internetezem, ma átnéztem néhány DNS bejegyzést, és töröltem 50 domaint. 50-et basszus... kicsit rendet raktam magam után. De úgy néz ki, az elmúlt 10 évet internetezéssel tölthettem, mert van 70 másik, ami még kell :)

Az első weboldalamat egyébként 1996-ban csináltam a Geocities.com-on, ami idén februárban szűnt meg végleg. Nem a honlap... a szolgáltató :-D Fejben nagy temetést rendeztem neki.

És nem most csináltam ilyet először, voltak már honlapjaim, amiket lecseréltem 4-5 alkalommal is újra, vagy megszűntettem, törlöm, máshová irányítom, vagy lemondom a domaint. Online sem szemetelek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr532293476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása