Do good things, and good things happen to you.

Két deci

2010/09/17. - írta: Horváth Oszkár

Ma egy dunaújvárosi kávézó-étteremben kértem még egy kólát, és megkérdezték, hogy "kettő, vagy három deci?". Ezt szerintem 15 éve nem kérdezik meg jóformán sehol, a Meki óta van 3, meg 5 deci. Horvátországban idén, ahol az elmúlt 20 évben kismilliószor voltam, Rovinj környékén 2 mondat alapján mindenhol tudták, hogy magyarok vagyunk (gratulálok a korábbi nyaralóknak), és volt, aki komplett menüt tudott felmondani, de ő is azt kérdezte, hogy "harom vagy öd deci?".

Azért találom ezt pozitívnek, mert vannak olyan veréblelkületűek, akik továbbra is 1-2 decit szeretnének inni egy ebédhez. Miért ne tehetnék meg? Ez olyan kisvendéglős, kedves dolog volt. Pár éve hónapokig ettem itt szintem mindennap, de ez nem tűnt fel. Egyébként a városban összesen 2 helyen tudnak ugyanolyan jó színvonalon vendégül látni, mint főzni, és ez pont nem az egyik közülük.

Címkék: vendéglátás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr842303127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása