Do good things, and good things happen to you.

Karma nap

2010/10/12. - írta: Horváth Oszkár

Ezt nehéz lesz úgy összefoglalni, hogy nem tudjátok, pontosan mivel foglalkozom. De szokott ilyenetek lenni? Amikor valahogy minden jól jön ki. A teljesség igénye nélkül:

  • reggel 20 perc alatt befejeztem valamit, amit tegnap este 2 óra alatt se
  • megcsináltam egy sürgős munkában a komplett rám eső munkarészt jóval határidő előtt
  • behoztam a postámat is az irodába, az nagy dolog, mert havonta 1x bontom ki
  • ment ki számla
  • jött be pénz
  • megcsináltam egy olyat, amit a cégben még az életben nem csináltunk
  • a kolléganőm is megcsinált valamit, amit még sose
  • a kollégám is megcsinált valamit, amit még sose
  • az egyik ügyféllel madarat lehet fogatni, úgy beindult a weboldala, amin nem keveset dolgoztunk
  • a másik, akin sok múlik, ma küldött egy köszönőlevelet, és egyszer felhívott boldogan
  • úgy néz ki, tudok segíteni más bloggereken is
  • átnéztem a feladatlistámat, és jé, ezt is megcsináltam, jé, ezt is megcsináltam
  • azzal a munkával is rengeteget haladtunk, amit saját vállalkozásban csinálunk fél éve, és még senki nem fizetett érte, csak viszi
  • és MÁRKÁT csináltunk egy weboldalból, naponta több száz különböző keresőszóval jönnek rá, és már magára a márkára is keresnek. nézem a statisztikákat, és sikítozom.
  • arról nem is beszélve - ezen sírva röhögtünk -, hétfőn 0:01-kor forgalomba került egy új termék a piacon, amit már régóta vártak. szólt a forgalmazó a kiskernek, a kisker átküldte éjjel nekünk, reggel 9-kor elsők voltunk rá a Google-ben

ENNYI haver. És mindezt kedden. Kedden szoktak a dolgok elromlani, nem megjavulni. Ilyenkor szokott rádborulni a szar, amit jó esetben péntek délben eltakarítasz. Most meg kábé haza is mehetnénk jövő hétfőig. Valamit nagyon jól csináltunk :) Mondjuk minimum este 8-ig bent vagyok 3 hete, de nem rajtam múlt, mindenki nagyon komolyan tolja. Májusban utáltam itt dolgozni, most szeretek. KARMA. Sose tudod, hol jön vissza, de ha jól végzed a dolgod, előbb-utóbb leriszpektel. Kösz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr742366136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása