Do good things, and good things happen to you.

Mások dolgozata

2010/12/18. - írta: Horváth Oszkár

Ma segítettem valakinek a házidogájában. Konkrétan megírtam a felét. Tudom, csalás... de szívesség volt, és jól esett, ráadásul olyasmiről szólt, amiről könnyen szedek elő információkat. Kommunikáció és média szak, nem tudom, ott igazából mit tanulnak, és hogy "be akarnak-e kerülni a médiába", de szegről-végről rokon lehet (meg vannak is ilyen címkéim itt a blogban, úgyhogy ide írom).

Bár egy barátom kért meg rá, hogy segítsek ennek a csajszinak, valójában ez nem érdekel. Az egyik dolog, amiért elvállaltam az, hogy a téma érdekes volt. A másik pedig, hogy a már elkészült felében a dolgozatnak nem volt egy helyesírási hiba sem. Azért rúgok. Meggondoltam magam, nem csalás, szerintem megérdemelte.

Sokkal szívesebben segítek így, értelmes embereknek, akik már beletették valamibe a tudásukat és a munkájukat, és csak be kell fejezni, mint 100 forinttal egy kéregetőnek. Ott valamit el kéne kezdeni - teljesen más.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr432525622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása