Do good things, and good things happen to you.

Maradok.com

2011/01/04. - írta: Horváth Oszkár

DE JÓ!!!! Pontosan ezt a weboldalt akartam önszörgalomból, tök ugyanezen a címen megcsinálni, csak szarabbul. Lelkiismeret helyreállás :D

LÉTEZIK A MARADOK.COM

Szóval az van, hogy én a magam számára úgy döntöttem, a magánnyugdíjpénztári rendszerben szeretnék maradni, és nem lépek vissza az államiba. Nagyon sokan mástól várják erre a döntésre a választ, holott mindenkinek magának kéne utánamennie. Én a hozzám hasonlóakra gondoltam, és az jutott eszembe, hogy milyen sokan lesznek, akik azért nem mennek el elintézni a maradást, mert nincs kedvük kérvényt fogalmazni, vagy papírokat töltögetni, és erre a célra szerettem volna egy weboldalt összedobni, amin beírod a szükséges adataidat, a web pedig PDF-ben elédtolja, amire szükséged van, hogy neked már csak alá kelljen írni. Gondoltam, milyen jópofa volna ezt egy maradok.com címen megcsinálni. Erre látom, hogy már rééééég létezik. Na az ilyen dolgoknak tudok örülni, mert NEM az én dolgom ezzel foglalkozni, de úgy éreztem, szükség volna rá. Például: maradok.com/tenyek_adatok/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr662560242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása