Do good things, and good things happen to you.

Csend előtti vihar

2011/03/09. - írta: Horváth Oszkár

Úgy néz ki, ez fordítva is működik. Sikerült 5 nap alatt 90 órát dolgoznom, hétvégét is beleértve. Elutazom március nagyobbik felére, és lettt 1-2 változás pont a legrosszabbkor. Egy alkalmazottam, akinek a munkájával nagyon meg voltam elégedve, elmegy, nem sikerült itt tartani, egy másik 3 hónappal előbb nem tud szülés miatt bejárni, mint tervezte, én pedig ígértem dolgokat, és azt szeretem, ha amit mondok, az úgy is van. Úgyhogy pár alvást kihagytam, de nyugodtan kophatok le pihenni. Elfáradtam, de jól esik tudni, hogy ha csak magamra és a tulajdonostársaimra számíthatok, akkor is tudunk teljesíteni.

Címkék: munka
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr882816141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása