Do good things, and good things happen to you.

Diplomaosztó hülyegyerek sapkákkal

2011/03/11. - írta: Horváth Oszkár

Több mint egy éve próbálunk időpontot találni arra, hogy meglátogassam az unokatesómat Bostonban és környékén. A fél életünket együtt töltöttük - a másik felét meg nem, 5-6 éve nem jártam nála. Decembert terveztünk, aztán a diplomavédésről még augusztusban sem sikerült annyit kiudvarolnom, hogy dec. 15 előtt lesz, vagy után, vagy januárban. Úgyhogy ugrott, hogy kipróbálom a -20 fokban pihizést, és lett március. Na mikor van diplomaosztó? Márciusban. Nem is baj, az ide vezető utat élveztem jobban, mint ezt a farsangot, de a szüleimet talán érdekelné.

OTT TUDTAM LENNI A DIPLOMAOSZTÓMON.

Ez tök jó. Március 11-én van, én meg 12-én reggel utazom. Családiasabbra számítottam, azt hittem, csak egy szak, vagy nem tudom, mit hittem, de ott volt egy komplett évfolyam, meg persze az előző évről csúsztatók. És persze hiányoztak is csomóan, az én szakirányomon az 50 emberből volt 4... a 350 fővel indult szakról meg talán 40. Bízom benne, hogy azért legalább annyian vanna, akik nem jöttek el, mint akik igen, a többieknek meg jobb ötlete támadt útközben.

Volt sapkadobálás, meg batmannek öltözés, mintha egy Föld felé közeledő aszteroidát sikeresen szétbombázó űrhajós csapat érkezett volna vissza a földre. Pedig ennél azért ennél nem nehéz többet tanulni.

Címkék: oktatás ünnep
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr682816159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása