Do good things, and good things happen to you.

Kajarendelés

2011/11/05. - írta: Horváth Oszkár

Két éve zabálok innen mindenfélét, most mondok pár szót: LaStrega. Ha gasztroblogom lenne, akkor a kajarendelésről szólna, mert én abban vagyok jó, meg az evésben, meg annak élvezetében, és értékelésében. Aki gasztroblogot ír és ismer az mind nekem akar főzni... de én inkább csak savazom a modoros kurva mindenségüket! :)))

Na ez a LaStrega brigád: először is nem tudom megenni, de azért ha nagyon akarom, pont igen. Mert elég. Választék: irgalmatlan. A csülök is kurva jó mire ideér, pedig nem az a tipikus kiszállítós kaja. De a top az egészen, hogy minden kaja le van fényképezve, ugyanabban a hülye kiszállítós csomagolásban, amiben hozzák. Nem látványfotó, nem átverés, nem megtévesztés, még egy jó tányérra kitálalással sincsen feljavítva. Azt kapod, amit látsz. Látványra. És az íze nem marad mögötte.

Szerintem ez kibaszott korrekt.

De ha már itt tartok, akkor ide is leírom, hogy vékony tésztájú, rendes, nem prosztó vastag amerikai pizzát kerestünk a neten. Egy fórumban találtunk egy hozzászólást, mely szerint "felháborító, papírvékony szar amit ide küldtek pizza címén, kenyeret kellett ennem hozzá!". Itt tudtuk, hogy EZ AZ a hely, ahonnan mi rendelni akarunk. Tényleg a tésztára itt nincs panasz, egy milliméter sincs, és én éppen erre vágytam. Ez pedig a Pizza Forte. Ráadásul legjobb weboldal az "iparágban" evör, az Arriba mellett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr533356629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása