Do good things, and good things happen to you.

Vettem lemezjátszót :)

2010/06/21. - írta: Horváth Oszkár

Fejlődök vissza, előbb-utóbb újra 18 leszek. Tíz éve lassan, hogy DJ-ztem, aztán még a zenélést is félretettem egy időre. De ma rámjött az 5 perc, és elmentem venni két lemezjátszót. Rendes 11 kilós, 4.5kg/cm nyomaték, korrekt munkadarabok, nem játék. Már egy ideje készülök rá, hónapokkal ezelőtt vettem egy timecode rendszert, meg új keverőt, csak ez hiányzott.

Ezt is az APEH-tól kaptam ajándékba, megjegyzem :D Ha így folytatom, 2-3 év és veszek egy BMX-et, meg egy gördeszkát is? :)) Bepótolt gyerekkor harmincévesen, szeretem ezt csinálni. Ha egyszer szeretem a zenét!

Százszor több értelme van új dolgokat kipróbálni, mint századszor ugyanazt.

Valamikor 15 évesen volt először két lemezjátszó a kezeim közt egy buliban, akkor már jóideje doboltam, jó móka volt scratchelni. Mondanom sem kell, máig fogalmam nincs róla. Ez emlék maradt. Húszévesen CD-ztem pár évig. Aztán semmi. Ennek a két lejátszónak miskolci gyökere van, egy ottani hiphop DJ alakulat cucca volt, ők fújták narancssárgára az eredetileg ezüst színű RP-6000-eket. El is neveztük a két lejátszót Ripacsnak, Bandi szerint pedig "Amszterdam színe van".

Címkék: zene
5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr822102077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raoul_duke 2010.06.22. 22:22:09

Néha én is visszafelé fejlődök, csak még azt nem döntöttem el, hogy ez jó, vagy nem.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.06.22. 22:27:38

aki szerint nem jó, az féltékeny, vagy pedig olyan csaj, akitől meg kell szabadulni egy életre (vagy az övére, vagy a tiédre).

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.06.30. 15:12:49

Ez valószínúleg fog még maga után vonzani jó pár dolgot. Oszi mennyi lemezed van otthon? :)

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2010.06.30. 15:25:46

@Bogi24: kettő :) de az timecode-os, tehát 1db-ot se kell vennem, lemezjátszó-timecode bakelit-kütyü-számítógép útvonalon működik az összes eddig meglévő zeném lejátszása. De pont tegnap hívott egy barátom, hogy találtak kb. 100 jazz CD-t és bakelitet, úgyis én szeretem, nekemadnák... :))
süti beállítások módosítása