Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Do good things, and good things happen to you.

Jómodor alulról

2010/06/30. - írta: Horváth Oszkár

Ma két olyan nem várt viselkedéssel találkoztam, amit pozitívnak találok. Egy kéregető és egy kurva. A 6-os villamoson egy egyáltalán nem alkoholista nő (nem vicc), kicsit sérült kéz, egyesével odament mindenkihez, jó napot, üdvözlöm, ne haragudjon, zavarhatom-e, stb. Aki nem haragudott, csak annak mondta el, hogy egyedül neveli a gyerekét, kirúgták, stb. Mire hozzám ért, mondania sem kellett semmit, értékeltem a jómodort. Vannak vicces csövesek, akik kitalálnak valami egyedit, és szórakoztatnak, mert ők legalább úgy érzik, tenniük kell valamit azért, hogy egy pillanatra a társadalom részének tekintsd (mert egyébként nem az). Ő nem csöves volt, csak egy tönk szélére jutott szerencsétlen kéregető, a legudvariasabb, akit valaha láttam.

Ezután mintegy 6 órával hulla fáradtan megálltam az Oktogonnál, hogy beugrok az Arribába valami kajáért. Szembe egyedül sétáló lány, helyes. Nyilván néztem messziről, majd - ez ugye alap - mikor mellettem sétál el, már távolba révedés, "nem érdekelsz" nézés, mert megmondom őszintén, mára már kimosolyogtam és kipáváskodtam magamat délelőtt. Nos ebben az esetben ő volt a gizdább, mert elnyomott egy halk "helllóóó"-t. Visszanézek, ő: "szeretnél tőlem valamit?" Ezt olyan finom hangsúllyal, testbeszéddel és mindennel adta elő, hogy a felismerés adta örömömben annyit mondtam, hogy "de jóóóóó! amúgy nem, de köszönöm". Nem tudta szegény, hogy egy éhes és fáradt ember és egy mexikói étterem között áll, bár a Bikini számban az éhes és fáradt ember meztelen vállat érint vállhoz, hát én inkább két tacoban gondolkodtam. Fogalmam sem volt, hogy a körúton ez az intézmény működik, és mint erkölcstelen, városi életet kedvelő, amszterdami anyatejen nevelkedett ember, üdvözlöm a dolgot. Komolyan helyes volt, és olyan jómodorral, tapintatosan és jó érzékkel szólított le, hogy legközelebb azért fogok fizetni, hogy leüljön és meséljen az életéről.

Jómodorú kéregető, és kedves és udvarias magyar ribanc, talán karácsony van. Most persze úgy vagyok, mint amikor az önkiszolgálóban ahogy kimondod, hogy milánói, már tudod, hogy valójában rántott sajt, de már nem korrigálsz. De könyörgöm, csillagos ötös volt a taco, nem kell desszert.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr42122081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása