Do good things, and good things happen to you.

Maradok

2011/01/30. - írta: Horváth Oszkár

Számos januári teendő, tenderleadás, ajánlatküldés, két vizsga, zenekari próbák, állásinterjúk, pénzügyi kötelezettségek és fontos találkozók, valamint a születésnapom közepette, végül sikerült magamra szánni azt a 40 percet, amíg elintéztem a magánnyugdíjpénztárban maradásomat. Kabaré volt persze, részletek az Oszkárság blogomban. Nem mintha 40 év múlva sok köze volna a mostani döntésnek ahhoz, hogy miből élek, de én azt szeretem, ha én választok, és van választási lehetőség. Hozzám méltó módon, az utolsó előtti erre alkalmas munkanapon elintéztem:

MARADOK.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr32624981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása