Do good things, and good things happen to you.

Szeretek walkmanezni

2012/02/05. - írta: Horváth Oszkár

 

Hogy utáltam mindig. Volt egy tök menő walkmanem gimiben, de utáltam a metrón betenni a fülembe, kezdve azzal, hogy kiesett belőle. A nemkiesős feülhallgatók pedig hát... a Házibuli című film éveit idézik, minimum. Aztán ha mégis mozdulatlanul tartottam a fejemet percekig, rámjött a para, hogy most meg tuti kihallatszik, vagy beszél hozzám valaki csak nem hallom, vagy olyan visszataszítóan vagánykodó lesz a járásom, mint a Grease-ben, vagy csámcsogni fogok, böfögni, dudorászni, nem jó ez így.

Rendet raktam az iTunesban, szépen teleraktam a telefonomat zenével, mindenhez van borító is, nincs kivétel, és most olyan hátbaveregetős hangulatom van.

MOST IS KIESIK A FÜLES, DE VISSZARAKOM. JÓL VAN EZ ÍGY.

Mert szívesen hallgatom. Nem félek hogy csámcsogok, mert tudom, hogy nem csámcsogok. Dudorászom, és valószínűleg ritmusra is lépek, de jó ez így. Erre tegnap gondoltam, miközben ez a zene kiállt 2:50-nél és visszajött 3:28-nál.

 

Címkék: zene
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr1004287347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása