Do good things, and good things happen to you.

Fizettem a SoundCloudért

2012/03/04. - írta: Horváth Oszkár

Három éve használom, van 6 ingyenes accountom, sőt, talán több is, mind más célra, más projekt, más név alatt, így van értelme. Egyetlen egy van, ahová igazából a régi zenéimet tettem fel, amiket tehettem volna a saját nevem alá is, de túl régiek. Elég, ha a honlapomon be vannak ágyazva, ezek a régiek még kiválogatva is többen vannak, mint két óra.

Most viszont eljött az a pont, hogy a legújabb zene feltöltésével egy három éven belüli, egyik legkedvesebb zeném tűnt volna el - nem törlődik, de nem is marad publikus. Ha már 2 órányi vállalhatónak gondolt zeném van fent,

ITT AZ IDEJE FIZETNI ÉRTE.

Nagyon szeretem egyébként. Sokat nem nyertem a dologgal, azt hiszem, 2-ről 4 órára nőtt a tárhelyem, és utólag kicserélhetem a hangfájlt ha van új verzióm, anélkül, hogy a zene statisztikái és kommentjei törlődnének. Meg lett egy kis kék pötty a nevem mellett.

Címkék: zene internet
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr434287389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása