Do good things, and good things happen to you.

Megírtam pár elmaradt cikket

2010/01/17. - írta: Horváth Oszkár

Nem igazán írok mostanában, pedig a százas listán is ott van, hogy írnom kell számtalan dolgot. Ott van pl. a Honeybeast zenekar, akik tavaly májusban küldték el a lemezüket, és novemberben jutott időm rá, hogy írjak róla, úgy is, hogy nagyon tetszik, és az MR2 Akusztik felvételük az egyik legjobb koncertélményem volt tavaly. Hasonló elmaradásokkal küzdöttem, de most

PÓTOLTAM EGY ALBUMKRITIKÁT, EGY VERSENY LEZÁRÁST ÉS EGY SZAVAZÁST.

Egyrészt Elijah avagy Novák János barátom albumáról végre írtam, egy még szeptemberben indított zeneíró versenyhez sikerült nyertest kiáltani, sőt, a 3 másodperces versenyművet 3 percesre kevertem és egy videót is vágtam hozzá. És még maradt erőm arra is, hogy megtudakoljam az internetezőktől, ki a nagyobb Koncz Zsuzsa: Ákos, vagy Koncz Zsuzsa :)) Így kellene telnie néhány vasárnapnak, ha nem volnék hulla fáradt. Néha ez jön be, néha a katatón bámulás és tévézés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr751757487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása