Do good things, and good things happen to you.

Utolsó vizsga?

2010/06/04. - írta: Horváth Oszkár

Elmaradt a katarzis, mert fogalmam nincs, meglesz-e az utolsó vizsgám elsőre. Tavaly a meló miatt nem mentem belőle vizsgázni, felvettem újra, már arra sem emlékszem, mi ez. Elővettem, visszafejtettem a számolós feladatokat, de az elmélettel kapcsolatban kicsit szőrszálhasogatóbbak, mint szokás. Ismét óriásit bullshiteltem meglévő tudásból, de nem érzem, hogy elég volna a ketteshez. Ha meg elég lesz, akkor már nem lesz ugyanaz. Úgyhogy a legjobb eset, ha megbukok, és jövő péntekre tanulok még pár órát, és simán átviszem Fosbury-vel.

Viszont nemcsak emiatt, egész héten éreztem, ahogy megy le rólam a stressz. Olyan dolgokat megcsináltam, amiket 2-3-5 hónapja "ígértem". Valójában nem ígértem semmit, de szerettem volna segíteni néhány embernek, és most végre maradt időm erre is. Zenéltem is. Ez egy kurva jó hét volt, a többihez képest. De igazán kurva jó majd csak június végén lesz.

Címkék: oktatás stressz
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr302060279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cikkcakk 2010.06.07. 08:52:27

Akkor kijelenthetjük, hogy az "ígéreteiddel" kapcsolatban megint csak önzetlen voltál. Most neked jár a pirospont.
süti beállítások módosítása