Do good things, and good things happen to you.

Blogger DJk a Normafán

2010/09/02. - írta: Horváth Oszkár

Kaptam egy nagyon jó felkérést: a 2010. szeptember 11-i Normafa Open Air underground elektronikus zenei rendezvényen a 9 helyszín közül az egyiket a blog.hu DJ-i áraszthatják el. Gondoltak rám a srácok, úgyhogy én leszek az egyik. Úgy kerültem fel a line-upra mint "nosferato (B-oldal)". Végülis ne csapjuk be egymást, az tényleg én vagyok. Részletek a B-oldalon :-D

Azért megfordult a fejemben, hogy ezt a zenei bloggerkedés mellett annak köszönhetem, hogy általában blogszerzőkkel és a blog.hu üzemeltetéssel is jó kapcsolatot ápolok. És nem annak, hogy 2-3 évig hetente toltam valami krimóban, amíg valaki ki nem vakart a dzsungából. Annak ismeretében, hogy az elmúlt években a zenélésbe való visszamászásom valójában a zeneírást jelenti, és csak pár hónapja kezdtem újra kevergetni, átfut a fejemen, hogy igazságos-e ebbe belekeveredni, és 10 évvel ezelőtti önmagam most nagyon utálna ezért. De az is átfut a fejemen, hogy 1999-ben kezdtem, és a hosszabb szünet ellenére azért próbálkoztam már annyi vonalon az elektronikus zenével, hogy megérdemeljek egy ilyen kis free-runt. Visszafogott deep és minimal house őrület.

Az igazán pozitív az egészben, hogy úgy érzem, én leszolgáltam a vendéglátós kötelező köröket, volt 1-2 szórakozóhely, néhány jó céges buli pénzért, lehetett számot kérni, vittem amit csak tudtam, ennek jópár éve. Nem lettem olyan ember, aki a zenélésből él, sajnos és szerencsére. Így viszont hogy hobbi maradt, csak azt szeretném megmutatni, hogy én milyen zenéket válogatok. És ez egy ilyen buli, és olyan közönség tartozik hozzá, akinek erre van igénye. Tökoké! :-D

(Update: az esemény zárt helyen lesz megtartva. De számítok rá, hogy bloggerz on decks néven odatolhatjuk még az arcunkat hasonló szervezési elveken működő rendezvényekre.)

Címkék: zene
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr682286778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása