Do good things, and good things happen to you.

Leadtam a szakdolgozatomat

2010/10/29. - írta: Horváth Oszkár

Ez mondjuk pozitív, nem?

LEADTAM A SZAKDOLGOZATOMAT.

Ami külön jó benne, hogy:

  • bár "Tudatos zenei arculattervezésről" át kellett nevezni "Hangok és zenék tervezése a reklámban"-ra, mert mindenki azt hitte, hogy valami CD-borító tervezésről szól
  • volt olyan vállalkozó (Soroksári út 48., a közgázhoz viszonylag közel), akinél előző nap leadtam a borítót, éjjel a tartalmat, és reggel 10-re készen volt 3 példányban bekötve
  • a reklámzenékkel kapcsolatban sokat segítő Schrank Domán kívül igazából nekik vagyok hálás, meg magamnak

Azért a hajnalig irodában ücsörgésekből a szakdogán kívül összejött egy fáradtság alapú betegség is. A betegségekben meg nálam valahogy az a jó, hogy mindig csak akkor vagyok beteg, amikor ráérek. Gyorsan lerendezem, aztán mire megint magamhoz kell térni, addigra jól vagyok. Mint Bruce Willis :) De vonatszerencsétlenség-túléléssel azért nem próbálom ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr542419402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása