Do good things, and good things happen to you.

Oszkárságnak jó napja van

2010/11/26. - írta: Horváth Oszkár

Na ez a cím olyan, mint az "Earnest suliba megy"... 1-ig azon röhögtem, hogy van egy "Te mennyire vagy csillámpóni?" alkalmazás a Facebookon. Bármi is legyen az, én nem vagyok. Aztán aludtam 3 órát, és 4-kor úgy ébredtem fel, mintha reggel volna, ennek megfelelően ágyból és fürdőkádból ügyvezető igazgattam, és megterveztem a cég decemberét.

Most Hapci, az autóm full-service kozmetikázáson van, mert már úgy nézett ki, mint Arnold a Predator vége felé.

Ha jól látom, 20 napja nem írtam pozitívat. Nem is voltam az. Különböző szép feladatokat talált ki nekem az egyetem, majd az APEH, és különböző egyéb résztvevői a játszmának. Olyan helyzetet teremtettek pillanatok alatt, amitől 7 évvel ezelőtt majdnem elsírtam magam. Mindezt úgy, hogy napi 12-16 órát dolgoztam. Volt egy 19 órás nap is, de nem az volt a jellemző. Bizonyos dolgok nagyon nehezen hálálják meg magukat. De: do good things, and good things happen to you.

Végül asszem az angnori sárkány kivételével mindenkit legyőztem, és ettől most kurva jól érzem magam. Mindent összeszedettnek érzek, tudom, hol kapcsoljam ki magam, MA REGGELIZTEM egy komplett english breakfastet, hétfőn úgy fogok kinézni, mint aki nyaralni volt.

Szeretem ezt a napot. Ma nem veszek fel telefonokat. Így már az sem fog zavarni, hogy nem vagyok "csillámpóni". Ez mekkora hülyeség :)))

OSZKÁRSÁGNAK JÓ NAPJA VAN.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr232474265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cadix · http://www.blog.hu 2010.11.26. 10:20:19

Ennek szívből örülök, de BoD projektről nem is írsz pozitívat?

p_sk 2010.11.26. 10:29:03

ja!!!!!44!! ha nemirsz a BoD-ről, oda külddöm Apa embereit és le rakatok velük a házad be járatához oan mintás csempét h netudjál be járni!

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2010.11.26. 10:45:59

dehogynem :) lesz olyan, kurvára élvezem azt is, amíg azt játszom, amit akarok, számíthattok rám + lesz még jobb is, egyelőre vicc h minden 2 buli között lecserélem a cuccomat és ott jövök rá hogy működik, de a playlistet legalább lelkiismereten összerakom előre :D lesz itt még midi timesync kábelen 8 lejátszóval lacikám.
süti beállítások módosítása