Do good things, and good things happen to you.

Egy híján húsz

2011/03/04. - írta: Horváth Oszkár

Miután pihenni megyek, és nem szeretnék dolgozni közben, összeírtam a kollégáknak, hogy valójában miken dolgozik a cég. Senki nem volt, aki tudott volna mindenről, úgy néz ki, engem is beleértve :)) Másfél éve elképesztőnek tartottam, hogy 6 online projekten dolgozunk párhuzamosan, és azt gondoltam, baromi nehéz feladat ezt úgy kezelni, hogy minden ügyfél érezze, hogy foglalkozunk vele, és hogy időben és az elvárt minőség felett rendben lesz a megrendelése. Most 19 elkezdett de még be nem fejezett munka fut párhuzamosan, és 8 áll értékesítés, szerződéskötés alatt. Észre sem vettem, hogy ennyi. Jelentősen tudtam támaszkodni más emberekre, hogy ez idáig nőhetett, csak aztán maradjon is így.

Címkék: munka
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr922816147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása