Do good things, and good things happen to you.

Új kütyük

2010/03/19. - írta: Horváth Oszkár

Na ebből nem tudom mi lesz, de kisebb erőszakoskodás árán az amúgy előre átutalt összegért megkaptam az egyik hangszerboltból a saját AKAI APC40-üket, miután szállítmány csak áprilisban érkezik, én meg addig megőrülnék a türelmetlenségtől. Ez egy olyan kütyü, amivel nagyon gyorsan lehet az élőben játszott dolgokat azonnal új sávra felvenni, visszajátssza, miközben én már megint mást játszok, azt is visszajátssza, és ha akarom, 1 perc alatt egy komplett zenekarnyit feljátszok, és utána csak vezénylek hozzá. Ezen kívül újítottam egy M-Audio Torq Conectiv hangkártyát, erről meg annyit kell tudni dióhéjban, hogy rákötöd a bakelitlemezjátszót erre, és azt csinálsz az mp3 zenékkel meg mintákkal, ami akarsz. Amúgy is M-Audio fanatikus vagyok, így legalább nincs lelkiismeret-furdalásom, hogy jobb márkát vettem, mert jobb amúgy van, csak gizdább nincs :)

ÚJ IDŐK JÖNNEK A ZENÉBEN IS.

Végre foglalkozom más dolgokkal is, amiket szeretek :)

Címkék: zene
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr691883193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása