Do good things, and good things happen to you.

Együtt az összes hangszer

2010/03/31. - írta: Horváth Oszkár

A dunaújvárosi próbaterembe azt hiszem, 2006. végén vittem le a nagyobbik billentyűmet, aztán ott csináltunk 2 zenekart, utoljára 2008. augusztusban volt fellépés, akkor látta egymást az itthoni meg a próbatermi billentyűm. Most összevásároltam 1-2 dolgot főleg live actezéshez, meg zeneíráshoz, és a barátaim elhozták a próbateremből a másik billentyűt is.

MOST MEGINT MINDEN, KI TUDJA, MEDDIG, EGY HELYEN VAN.

Úgy néz ki az íróasztalom, mint Varnus Xavér és Dr. Emmett Brown közös kollégiumi szobája. Bár nem tudom, hová járhattak együtt... :)

Címkék: zene
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr441883179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma665 2010.03.31. 09:52:46

most én is nagyon hepi vagyok. Akar linkelni egy bttf képet egy újságcikkről amikor kitüntetik (vagy elmegyógyintézetbe zárják) a Dokit. És találtam egy nagyon fasza oldalt, amit olvasgathatok! Végül elmegyógyintézetes lett: bttf.wikia.com/wiki/Hill_Valley_Telegraph

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.31. 10:06:38

Hill Valley. Lecsúszott emberek és kétes egzisztenciák búvóhelye... :)

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.06. 16:14:30

Örülök ennek a blognak :)

Én is mindig akkor nyújtom a legtöbbet, amikor rendben vannak a dolgaim. Ezt Norbi is tanúsíthatja ;)
süti beállítások módosítása