Do good things, and good things happen to you.

Legalább nem álltam messze

2010/10/14. - írta: Horváth Oszkár

Tegnap este bedobtunk egy kólát meg 2 csomag ropit egy barátommal, dumáltunk. Jó hidegben, zakóban gyalogolok vissza az irodához, hogy akkor gyerünk haza. Akkor már tudtam: nincs nálam a kocsikulcs, fenthagytam. De jó is ez este 10-kor. Sötét lépcsőház, rács kinyit, iroda kinyit, bezár, bezár, lemegy... de ez van. Mikor a sarokra értem, ahol a kapunk van, láttam, hogy ma a létező legközelebbi parkolóhelyre álltam.

DE JÓ, HOGY LEGALÁBB NEM KELL MESSZIRE MENNI.

Elmosolyodtam, mintha legalábbis bingón nyertem volna 1530 forintot. Persze fent kiderült, hogy a kulcs végig nálam volt, csak nem a zsebemben, hanem a táskámban. De ne vesszünk el a részletekben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozi.blog.hu/api/trackback/id/tr602371906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása